Tjillevippen


Nu skriver jag bara här lite för att se hur det blir i helhet,
och då syns ju det bäst om man inte har samma ord
hela tiden efter varandra, som det är i inlägget nedanför
med en massa "text" .. undra hur många ggr det nämns höhö.

Jag ska gå ner till tvätten nu och be för att det är färdigt.
tvättmaskinen krånglade ju tusentals gånger och jag som
hade en kudde där med bomull som jag tänkte piffa till. :(

Hoppas fan att ingen tänker tvätta efter mig så jag hinner ha
kudden i torktumlaren i några år till, haha. Verkar som det
blir bra iaf och inte en massa klumpar i.

Nähä, färdigskrivet nu kanske... Woolaa..!

Kommentarer
Postat av: Helena, Emils medresenär

Tjo, tänkte bara säga det att denna bloggen ser väldigt fin ut =) Ska bli kul att blogga här framöver. Tack för att du hjälper oss icke bloggare ;)

2009-10-31 @ 21:15:57

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0